Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Donnerstag, 10. April 2014



Beste golfvrienden,

Voor aankomende dinsdag ,15.04.2014. , hebben wij een starttijd om 13.28 uur vanaf hole 1 . We spelen een competitie met Stablefordverrekening. Vanwege het feit dat Helmut even niet beschikbaar is ga ik voor aankomende dinsdag de wedstrijddag handmatig voorbereiden. Wanneer u zich nog wilt aanmelden kunt u dat doen door mij of per mail of per telefoon te benaderen. Mijn persoonlijke gegevens zet ik echter niet op ons blog daar dit ook door voor mij ongewenste personen gelezen zou kunnen worden. We spelen weer om de bekende prijzen en hopelijk beleven we met elkaar weer een gezellige dag. Na de prijsuitreiking wil ik het gaan regelen dat we bij de nieuwe Chinees op Bonalba gaan eten. Er is al een groepje van ongeveer 13 personen die mee willen eten. Gaarne zou ik nog willen dat Helena , Rob v/d Winkel en Rob Plag contact met mij opnemen. Met vriendelijke groeten,

Hoogachtend,

Chris van Bemmelen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen