Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Freitag, 5. Juli 2013

9.7.2013



Beste golfvrienden,

Wat was het weer ontzettend gezellig de afgelopen dinsdag. Het was bijzonder te zien en te ervaren dat er zulke leuke gesprekken ontstonden. Dat is natuurlijk ook iets moois om te ervaren dat binnen ons clubje er buiten het golf  gemeenschapszin bestaat. Ik zelf heb dit als een verrijking ervaren. Echter is het natuurlijk niet een doel van ons golfclubje.
Voor aankomende dinsdag heb ik slechts de mogelijkheid om buiten de 3 vaste vertrektijden 2 flights bij te boeken. Dat wil zeggen dat bij onze starttijden van 9.20 uur – 9.28 uur – 9.36 uur 4 flights gaan vertrekken op hole 1 . Op hole 10 vertrekt ook een flight in deze tijdspanne. Daarom verwacht ik hen die reeds hebben ingeschreven om ongeveer 8.50 uur in het clubhuis . Voor hen die nog met ons mee willen spelen kunt u mailen naar Helmut maar zeer zeker en beslist ook aan mij want Helmut heeft gasten over en ligt in feite de verantwoordelijkheid bij mij. Het principe is bij inschrijving dat vol is vol zodat bij over inschrijving u uit de boot valt.

Met vriendelijke groeten,          Chris van Bemmelen.

De ingeschreven spelers voor dinsdag 9.7.2013:
Van Dongen 2x
Binneweg 2x
V/d Mark 2x
Trees
Koos Stam
Ton Ariaans
Rob v/d Winkel
Chris van Bemmelen
Ruud van Velthuijsen
Ulf
Maurice Buol 
Jan Smudde
Gerard und Ali Boekhorst

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen