Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Freitag, 31. Januar 2014

          
       
Fahne Frankreich wehend animiert weiss, 164x125 Pixel, 110.58KB von flaggenbilder.de        vs                   niederlande-fahne-017-wehend-animiert-weiss-125x164_flaggenbilder.de.gif von flaggenbilder.de
   
      



Beste golfvrienden,

Dit jaar willen we met de Fransen een Ryder Cup competitie opstarten. We denken aan het eind van de maand april deze wedstrijd plaats te laten vinden. Ons team zal uit 10 man en 2 reserves bestaan en ik heb zelf de rol van captain op me genomen. Voorlopig weet ik dat een aantal spelers het leuk vinden om mee te doen aan deze Match Play wedstrijd. U kunt zich dus aanmelden bij mij.
Spelers die al aangegeven hebben om op mijn lijstje te staan zijn : Luc Sienaert , Rob Plag , Hans v/d Heijden , Helmut Treiber , Rassem Yahya, Koos Stam, Ruud v. Velthuijsen, Hans Hoogendoorn, en Chris van Bemmelen.
Met vriendelijke groeten,

Chris van Bemmelen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen