Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Mittwoch, 5. April 2017

Beste golfvrienden,

Vandaag , 04.04.2017 , weer fantastisch gegeten bij Pablo. Het was lekker en goed verzorgd. We zaten lekker buiten en dat is voor enige onder ons beter als binnen. Liliane en ik hebben er van genoten. Daarom denk ik dat we het afwisselen van deze locatie met het clubhuis moeten aanhouden. Discussie is mogelijk , daar ik begrijp dat het voor mensen die van verder komen het clubhuis de voorkeur heeft. Op 18.04.2017 gaan we eten in het clubhuis en hebben we een spelletjes dag. Welk spelletje het gaat worden is ook voor mij nog even de vraag. Bij de wedstrijdindeling zal ik het bekend  maken. Reeds nu al hebben de volgende spelers zich opgegeven : Ton Ariaans , Daniel Aubry , Odulf Beijk , Chris van Bemmelen , Greta Biersteker , Christine en Maurice Buol , Chantal Guy , Santi Hung , Helena Koomen , Jean Claude Lacotte , Peter v/d Mee , Gertha Muster , Luc Sienaert , Koos Stam , Ruud van Velthuijsen , Eddy Verschaeren , Elly en Gerard Sluimer.
Met de vriendelijke groeten,

Chris van Bemmelen


Uitslag Gouda Art Gallery Competitie 04.04.2017
Luc Sienaert  38 punten
Ton Ariaans 35 punten
Koos Stam 34 punten
Santi 32 punten
Erik Paesmans 30 punten
Maurice 30 punten
Peter 30 punten
Eddy 30 punten
Gertha 30 punten
etc. etc.
Wanneer het allemaal goed gaat kloppen kunt u op het Master Board uw exacte score controleren.

Met de vriendelijke groeten,  

Helmut en Chris

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen