Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Dienstag, 14. Mai 2019


Beste golfvrienden,
Dinsdag 21.05.2019 hebben we weer onze spelletjes dag . We starten om 8.16 uur en bij de wedstrijdindeling aankomende zaterdag wordt medegedeeld welk spel we gaan spelen . Tevens wil ik mededelen dat we overgaan naar slechts één maal per maand gezamenlijk eten en wel altijd na The Gouda Art Gallery Competition , de eerste dinsdag in de maand. Buiten het regelen van de wedstrijden ( de hoofdopdracht voor Helmut en mij ) is de organisatie van het eten bijna werk voor mij. Waar gaan we eten , wat gaan we eten en het inzamelen in het weekend wat iedereen wil eten vind ik na enige jaren genoeg geweest . Luc Sienaert kwam op het idee om bij toerbeurt namens Club Centro de verantwoordelijkheid te nemen om het eten te organiseren op The Gouda Art Gallery dag. Ik ondersteun dit idee en het staat u natuurlijk vrij om in een kleine groep na de spelletjes dag gezamenlijk te gaan eten. Vanuit Club Centro wordt dit laatste niet meer geregeld. De volgende spelers hebben zich opgegeven : Ton Ariaans , Daniel Aubry , Chris van Bemmelen , Christine en Maurice Buol , Carmen en Jean Louis Butticaz , Sonja en Ivo Christoffels , Jean Charles Colini , Caroline en Gilles Delembre , Marylou en Pascal Guy , Robert Heyens , Hans Hoogendoorn , Gregor en Ria Janzing , Wim Krosenbrink , Elsie en Erik Paesmans , Rob en José Plag , Rein Pluylaar , Koos Stam , Helmut Treiber , Harry Vermeegen , Rob Vuijk , Sandra Woodfine , Réjanne en Michel Le Borgne, Helena Koomen, Diny Draaijer, Gerda en Klaas Klasens, Lief Sas, Wil Vuijk en Cora Vennink, Michael Alpers.

Mede namens Helmut Treiber groet ik u ,

Chris van Bemmelen

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen