Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Montag, 2. September 2019

Beste golfvrienden,

Volgende week dinsdag, 10.09.2019 , starten we met het tweede gedeelte van het seizoen. Helmut en ik hadden de hoop onze administratie een beetje te vereenvoudigen door ons aan te sluiten bij het master blog van het clubhuis. Ik heb zo juist ervaren dat ik er niet in kwam. Daarom heb ik besloten voor deze maand de oude procedures voort te zetten. Dat wil zeggen dat u zich via het blog aan kunt melden bij Helmut of met het bij u bekende mail adres van mij. We hopen spoedig te zorgen dat op termijn alles via het master blog geregeld kan worden. Vraag a.u.b. naar het wachtwoord bij de aankomende wedstrijd.
We starten weer met The Gouda Art Gallery Competition. Natuurlijk zijn er weer de gebruikelijke prijzen op de par 3 holes. Voor de eindklasseringen blijf ik nog even in het duister daar ik nog niet weet hoeveel deelnemers er zullen zijn. Na de prijsuitreiking worden we door Marylou en Pascal Guy , wanneer u dat wilt , uitgenodigd om bij Meson de Hoyos te gaan eten. Het menu en waaruit u moet kiezen komt nog op het blog. Voorts zijn Marylou en Pascal van plan ons na het eten uit te nodigen voor een after party. We gaan het allemaal weer beleven!!!!!
De volgende spelers hebben zich aangemeld : Ton Ariaans, Marcel Barink, Greta Biersteker, Maurice en Christine Buol, Jean Charles Colini, Pascal en Marylou Guy, Michelle en Peter Hassell, Robert en Lief Heyens, Hans Hoogendoorn, Michel en Rejane Le Borgne, Erik en Elsie Paesmans, Rein Pluylaar,  Luc Sienaert, Karine de Goedt, Koos Stam, Andrea Strauss, Helmut Treiber, Luc Verhaegen, Michel Allanic, Chasselat Christine, Sandra Woodfine. Benoit en Karine Hardy.
Met de vriendelijke groeten,

Chris van Bemmelen



Beste golfvrienden / Chères amis de golf

Zij die mee willen eten moeten voor zondagmiddag 14.00 uur hun keuze voor het menu doorgeven aan het blog of aan het mail adres van Chris.
Les joueurs qui veulent manger doivent écrire avant Dimanche à 14.00 h au blog  ou à Chris que on veut manger.

Ciao, Helmut , Chris , Pascal et Marylou


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen