Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Donnerstag, 5. September 2013



Beste golfvrienden,

Spain is different. Gisteren belde ik op naar de golfclub om voor aankomende dinsdag flights bij te boeken. Dat was geen probleem echter er is dinsdag wel onderhoud aan de baan werd mij gezegd. 9 holes zijn bespeelbaar maar welke 9 is nog een raadsel. Ook de starttijd bij shotgun is niet mogelijk. Ik heb wel 6 starttijden gekregen namelijk om 8.32 ,8.40 ,9.36, 9.40 ,9.52 en 10.00 uur. Eventueel kunnen we tussen de laatste 4 flights met permissie nog 1 flight extra laten starten. Ik ben van plan om diegene die dichtbij wonen in de eerste 2 flights te laten starten daarmee rekening houdend met de mensen uit Calpe , Altea, Albir en Benidorm. Daarom wordt het voor ons moeilijk om goede teams samen te stellen. We gaan gewoon Stableford spelen met toch 4x de neary op de par drie. Op het blog kunt u zien hoe laat u start.
Wanneer u bezwaren heeft en niet meer mee wil doen wilt u dan zo vriendelijk zijn voor zondag zich bij Helmut of mij af te melden.
Hopende u goed geïnformeerd te hebben groet ik u,

Chris van Bemmelen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen