Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Samstag, 22. Oktober 2016

Beste spelers,

Gisteren heb ik de data ’s doorgekregen voor de speeldagen voor het aankomend seizoen. Vanwege het feit dat niet iedereen altijd aanwezig zal zijn in Spanje vind ik het wenselijk dit in kaart te brengen. Evenzo kunnen de starttijden en de locaties waar we spelen eventueel voor enige onder ons problemen opwerpen. Een team bestaat uit 8 spelers en zoals ik begrepen heb is het lidmaatschap bij de federatie geen verplichting . Het aantonen van het bijhouden van een goede handicapverrekening is wel een noodzakelijkheid. Gaarne wil ik spoedig een overzicht hebben , waarvoor op voorhand dank .
De wedstrijddata zijn als volgt :
25-11-2016 Altea om 9.44 uur.
26-01-2017 Oliva Nova om 12.08 uur .
23-02-2017 Villaitana om 12.50 uur .
31-03-2017 Bonalba om 11.28 uur .
28-04-2017 La Sella 12.52 uur .
De kosten met buggy zullen buiten Bonalba ongeveer €50 zijn. Ik zoek echter nog voor enige sponsoring . De wetenschap dat wij al zo spoedig mee kunnen doen aan deze competitie heeft mij nog te weinig tijd gegeven om hiervoor reeds gegadigden te vinden . Wanneer u zelf een goed idee heeft mag u dit aandragen . Met de vriendelijke groeten ,

Chris van Bemmelen .

PS : Henk Bron , José Luis Cobo , Chun Sim Park en Daniel Aubry staan ook op ons potentiele spelerslijstje .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen